Forum TecTonny Encontro da Galera
Páginas: 1
Ki po.. zéééééé!!!.. By: jacunda Date: 12 Fev 2010, 22:37

Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: paulo52 Date: 12 Fev 2010, 23:10
Car............................................vai  beber  assim la  longe  de  mim  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X esse  e  um  gamba :-X :-X :-X :-X :-X :-X ou  um  v.... :-X :-X :-X :-X :-X :-X enrustido
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: surface Date: 13 Fev 2010, 01:23
 :-X :-X :-X :-X  Ptq essa foi de lascar uhhahhauhahha :-X :-X :-X :-X :-X  Zé  ( galinha )[/list]
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: paulo52 Date: 13 Fev 2010, 01:29
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X o  pior  e  isso....
Zé se empolga . tenta mais uma vez e....PLOC, sai outro ovinho. :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X [/size po..! Tô começando a ficar bom nesse negócio!! :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X  to  rolando  de rir , :-X :-X :-X :-X :-X :-X


Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: surface Date: 13 Fev 2010, 01:38
Karaka veio ele tava ate curtindo ,uhauhahuh  :-X :-X :-X :-X :-X eita que cachaça boa  :-X :-X :-X
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: paulo52 Date: 13 Fev 2010, 01:41
Pior ,ta boa  mesmo,  so que  a  minha  delegada  viajou  e  me deixou  sozinho que  merd..........................................
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: paulo52 Date: 13 Fev 2010, 02:06
:-X :-X [/size]- Bom... o negócio é o seguinte... [/size]senta aí, levanta a asinha esquerda duas vezes [/size]e faz cocorocó!!  :-X :-X :-X :-X [/size][/size][/font]
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: surface Date: 13 Fev 2010, 11:53
Paulo essa piada foi boa essa do Jacunda  :-X :-X :-X :-X :-X
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: paulo52 Date: 13 Fev 2010, 11:57
Esses  caras  são  de  matar , :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X rapaz  ,  se  juntar todos  ,tenho  certeza  que  não  sai  coisa  que  preste, :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: Claudio Carvalho Date: 13 Fev 2010, 18:38
Cambada de gente que não tem o que enfrentar na bancada!

Vamos trabalhar!!!!


Cláudio
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: antesateletronica@terra.c Date: 13 Fev 2010, 19:32
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
Re: Ki po.. zéééééé!!!.. By: carlosverdao Date: 14 Fev 2010, 00:30
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X  DUCA!!!
Páginas: 1